JAIA COREMA
DIMECRES DE CENDRA COMENÇA LA QUARESMA, UN PERÍODE DE QUARANTA DIES, QUE ACABA EL DIUMENGE DE PASQUA. DURANT AQUESTES SET SETMANES, S'HAVIA DE FER ABSTINÈNCIA I DEJUNI. AMB EL PAS DELS ANYS, ES VA AUTORITZAR MENJAR BROU, SOPES AMB OLI, VERDURA I AIGUA. NOMÉS ELS DIUMENGES ES PODIA MENJAR PEIX. CAP DIA DE LA QUARESMA ES PODIA MENJAR CARN NI OUS.
LA QUARESMA ESTÀ REPRESENTADA PER LA JAIA COREMA, UNA VELLA ARRUGADA I XARUGA, AMB UN MOCADOR AL CAP I QUE VA VESTIDA COM UNA PAGESA MALLORQUINA. A LES MANS DU UN BACALLÀ I UNES ESGRELLES. TÉ SET CAMES, QUE VA PERDENT D'UNA EN UNA A MESURA QUE PASSEN LES SET SETMANES DE QUARESMA, PER AIXÒ CADA SETMANA LI LLEVAM UNA CAMA. I CADA VEGADA QUE LI TALLAM UNA CAMA LI CANTAM UNA CANÇONETA.
CANÇÓ 1: Cançó Lluís Gili (Clicar al damunt)
JAIA COREMA
PEU PETIT
CAGUES EN TERRA
I PIXES EN ES LLIT
SET CAMES
DOS BRAÇOS
NAS GROS
PEU PETIT
SA JAIA COREMA
JA TORNA A SER AQUÍ
AMB UNES ESGRELLES
I AMB UN BACALLÀ
CADA SETMANA
UNA CAMA PERDRÀ.
A MÉS HI HA ALTRES CANÇONS:
CANÇÓ 2:
JAIA COREMA
PEU PETIT
CAGUES EN TERRA
I PIXES EN ES LLIT
ARA VENEN SET SETMANES
TOTES DE MENJAR LLEGUM
I DESPRÉS VE ES COSTUM
DE MENJAR-MOS SES PANADES.
CANÇÓ 3: Clicar al damunt
CANÇÓ 4: Clicar al damunt
CONTE 1: LA VELLA QUARESMA
CONTE 2: LES SET CAMES DE LA JAIA COREMA (Clicar al damunt).
CONTE 1: LA VELLA QUARESMA
CONTE 2: LES SET CAMES DE LA JAIA COREMA (Clicar al damunt).
AQUESTA SETMANA, PER PRIMEVA VEGADA HA VENGUT LA JAIA COREMA A L'ESCOLA. ENS HEM QUEDAT MOLT SORPRESOS I ENS HA FET UNA MICONA DE POR. PORTAVA UNA NOTÍCIA A LA MÀ, A MÉS DE UNA SORPRESETA PER A NOSALTRES DAVALL LA SEVA FALDILLA, LA SEVA CANÇÓ PREFERIDA, QUE HEM APRÈS I LI HEM CANTAT. (CANÇÓ 1)
TAMBÉ LI HEM COMPTAT EL NÚMERO DE CAMES QUE TÉ: 1, 2, 3, 4, 5, 6 I 7 I LI HEM LLEVAT UNA. ARA NOMÉS LI EN QUEDEN 6. LA JAIA ENS AJUDA A APRENDRE A COMPTAR MOLT BÉ.
CONVERSA:
MIRAM LA NOTÍCIA.
M: QUÈ ENS HA DUIT LA JAIA?
NORA: UN PAPEL
M: I AQUEST PAPER QUE ÉS?
ALBA: UNA NOTÍCIA.
MENCIA: ES DE UNA JAIA.
DIEGO: TIENE 4 PIERNAS.
ALBA: TIENE 7.
DARIO: Y HAY QUE ARRANCAR UNA.
ADRIAN: AHORA TIENE 6.
M: I PER A QUÈ SERVEIX AQUESTA NOTÍCIA?
DIEGO: PARA VERLA.
M: NOMÉS LA MIRAM? QUÈ FAN ES PAPÀS I SES MAMÀS AMB SA NOTÍCIA DELS DIARIS?
ALBA: LEER.
M: VOLEU QUE LA LLEGEIXI?
NINS I NINES: SÍ.
DESPRÉS DE LLEGIR EN VEU ALTA LA NOTÍCIA.
M: QUÈ DIU AQUESTA NOTÍCIA?
BEATRIZ: QUE CADA DIA LI HEM DE SACAR UNA PIERNA.
MENCIA: Y QUE TENÍA UNA COSA EN SU FALDA.
NORA: QUE CADA SETMANA HABÍA QUE QUITARLE UNA PATA.
M: I COM DIU QUE ESTÀ LA JAIA?
NINS I NINES: CONENTA.
M: I TAMBÉ DIU UNA ALTRA COSA. DIU QUE FA POLISSONADES.
NORA: ESO SON TRAVESURAS.
DIEGO: A LO MEJOR TIRA LAS COSAS Y LOS JUGUETES AL SUELO.
NORA: A LO MEJOR NOS BORRARÁ LAS LETRAS DE LA PIZARRA.
M: I QUINES COSES SURTEN A LA NOTÍCIA? QUÈ HI HA?
ALBA: LETRAS.
M: I SÓN TOTES IGUALS?
DARIO: UNAS SON GRANDES Y OTRAS PEQUEÑAS.
M: I QUINA SORPRESA ENS HA DUIT QUE ESTAVA DAVALL LA SEVA FALDILLA?
NORA: LA CANCIÓN.
M: I QUÈ HEM DE FER AMB LA CANÇÓ?
CARLA: CANTAR-LA.
M: IDÒ L'HAUREM D'APRENDRE.
CANTAM LA CANÇÓ TOTS JUNTS.
TAMBÉ TENIM UNA JAIA COREMA A LA CLASSE, PER RECORDAR QUANTES CAMES TÉ CADA SETMANA.
AQUESTA SEGONA SETMANA LA JAIA COREMA PORTAVA UNA CARTA A LA MÀ. ENS HA SEMBLAT UNA CARTA DE PRIMAVERA. A MÉS, HI HAVIA UNA SORPRESA DAVALL LA SEVA FALDILLA, UNES INSTRUCCIONS DE COM SEMBRAR UNS COSSIOLS DE FLORETES (PENSAMENTS, PETUNIES I CLAVELLINES) QUE ENS HA DUIT DE REGAL PER SEMBRAR AL JARDÍ DE L'ESCOLA. ESTAVEN BEN AMAGATS PERÒ NOSALTRES LES HEM TROBAT.
TAMBÉ LI HEM CANTAT LA SEVA CANÇÓ I LI HEM COMPTAT EL NÚMERO DE CAMES QUE TÉ: 1, 2, 3, 4, 5 I 6 I LI HEM LLEVAT UNA. ARA NOMÉS LI EN QUEDEN 5.
M: SABEU QUÈ ÉS?
MIKY: ES UNA CARTA.
M: I PER A QUÈ SERVEIX?
ROSA: PARA LEER.
LA MESTRA LA LLEGEIX.
M: QUI L'HA ESCRITA?
ALBA: LA JAIA.
M: I QUÈ DIU LA CARTA? QUI HO RECORDA?
ALBA: QUE ENS VIGILA.
MIKY: Y QUE NOS HA ESPERADO.
M: I QUÈ MÉS DIU?
LUCAS R.: QUE VIENE LA PRIMAVERA
MIKY: Y SALEN FLORES.
BEATRIZ: NOS HA REGALADO FLORETES PARA PLANTAR.
M: I A ON LES HEM DE SEMBRAR?
NORA: EN EL CAMPO DE NUESTRO PATI.
M: I DEIA ALGUNA COSA MÉS?
ROSA: QUE S'HA DE FER CAS A LES MESTRES.
M: I PER ACOMIADAR-SE QUÈ DEIA?
NINS I NINES: ADÈU.
ABIGAIL: UN ABRAZO.
M: IDÒ LA SETMANA QUI VE SEMBRAREM LES FLORETES. I HA DUIT ALGUNA COSA MÉS?
NINS I NINES (NO HO RECORDEN)
M: HA DUIT UNES INSTRUCCIONS DE COM SEMBRAR LES FLORETES. JA HO MIRAREM EN UN ALTRE MOMENT.
AVUI HEM MIRAT I LLEGIT LES INSTRUCCIONS QUE ENS VA DUR LA JAIA COREMA.
CONVERSA:
M: SABEU QUÈ ÉS AIXÒ?
NINS I NINES: UN PAPER.
M: I PER A QUÈ SERVEIX?
LUCAS R.: PARA ESCRIBIR Y PINTAR.
ROSA: PARA PLANTAR LAS FLORES.
MARIONA: NECESSITAM AIGUA.
NORA: Y SEMILLAS.
M: I QUÈ HEM DE FER AMB AQUEST PAPER? L'HEM DE SEMBRAR?
NINS I NINES: NO
M: IDÒ?
LUCAS R.: HAY QUE LEERLO.
M: ARA EL LLEGEIXO.
M: DESPRÉS DE LLEGIR-HO, QUÈ HI DIU?
DIEGO: HAY QUE EXCAVAR UN AGUJERO.
DARIO: Y HAY QUE METER LAS PLANTAS EN EL AGUJERO.
NURIA: DIU TRES COSES.
M: QUINA ÉS LA PRIMERA?
ADRIAN: HAY QUE HACER EL AGUJERO.
M: I LA SEGONA?
PAULA: Y METER LAS FLORES.
M: I LA TERCERA I DARRERA?
LUCAS R.: Y REGAR LAS FLORES.
M: ÉS UNA CARTA AQUEST PAPER?
NINS I NINES: NO.
M: SABEU QUÈ ÉS? SÓN UNES INSTRUCCIIONS.
M: IDÒ ARA ANIREM A SEMBRAR LES PLANTES DE PRIMAVERA QUE ENS VA DUR LA JAIA AL JARDÍ DE L'ESCOLA I HO FAREM AIXÍ COM DIU LES INSTRUCCIONS.
AQUESTA TERCERA SETMANA LA JAIA COREMA PORTAVA UNA CARTA A LA MÀ. UNA CARTA ON LA JAIA ENS EXPLICA QUE TÉ COM A MASCOTA UN ELEFANT I QUE NECESSITA PASTA DE DENTS PER FER-SE NET LES DENTS I ENS ENCOMANA FER-NE UNA PER A ELL, TOT UN VERTADER EXPERIMENT. HEM TROBAT ELS INGREDIENTS PER FER-LA DAVALL LA SEVA FALDILLA. AQUESTA SETMANA FAREM DE CIENTÍFICS.
TAMBÉ LI HEM CANTAT LA SEVA CANÇÓ I LI HEM COMPTAT EL NÚMERO DE CAMES QUE TÉ: 1, 2, 3, 4 I 5 I LI HEM LLEVAT UNA. ARA NOMÉS LI EN QUEDEN 4.
A PARTIR DE LA CARTA QUE PORTAVA LA JAIA ON ENS ENCOMANAVA FER UNA PASTA DE DENTS PER AL SEU ELEFANT, HEM DUIT A TERME LA SEGÜENT CONVERSA I HEM FET EL SEGÜENT EXPERIMENT:
M: QUÈ ÉS AIXÒ?
ASIER: ERA UNA PASTA DE DENTS.
M: UNA PASTA DE DENTS?
DANIELA: UN ELEFANT.
M: ÉS UN ELEFANT?
PAULA: ÉS UNA CARTA.
M: AH! UNA CARTA! I A PER A QUÈ SERVEIX? QUÈ HE DE FER AMB ELLA?
PAULA: TIENES QUE LEERLA.
M: I QUÈ HI VEIS A LA CARTA? QUÈ HI HA?
LUCAS R.: LETRAS.
MIKY: FOTOS.
DANIELA: Y NÚMEROS.
M: IDÒ JO ARA LA LLEGIRÉ I VOLTROS QUÈ HEU DE FER MENTRES LA LLEGEIXO?
DARIO: ESCOLTAR.
NORA: I SILENCI.
M: (LLEGEIXO LA CARTA). QUÈ HI DIU?
PAULA: QUE TÉ UN ELEFANT.
MENCIA: TAMBÉ TÉ UN MOIX.
M: SÍ, TÉ UN MOIX, PERÒ A LA CARTA NO HO DIU.
MIKY: I UN BACALLÀ.
M: SÍ, A LA MÀ TÉ UN BACALLÀ, PERÒ A LA CARTA TAMPOC HO DIU. QUÈ MÉS DIU A LA CARTA?
MIKY: QUE NO LI AGRADA LA PASTA DE DENTS.
ALBA: QUE HEM DE FER UNA PASTA DE DENTS.
CARLA: ESPECIAL.
M: QUE HEM DE FER UNA PASTA DE DENTS ESPECIAL PER A QUI?
DANIELA: PARA EL ELEFANTE.
M: RECORDAU QUÈ NOM L'ELEFANT DE LA JAIA?
MARC: DUMBO
M: I QUÈ HI HEM DE POSAR A LA PASTA DE DENTS ESPECIAL QUE HEM DE FER?
BEATRIZ: HAY QUE PONER AGUA.
MIKY: I COLOR BLAU.
NORA: DETERGENTE Y AGUA OXIGENADA.
M: I UNA ALTRA COSA QUE ES DIU: LLE - VA...
PAULA: LLEVADURA.
M: MOLT BÉ, IDÒR ARA FAREM L'EXPERIMENT AMEM SI FEIM PASTA DE DENTS PER A L'ELEFANT DE LA JAIA.
ASIER: ERA UNA PASTA DE DENTS.
M: UNA PASTA DE DENTS?
DANIELA: UN ELEFANT.
M: ÉS UN ELEFANT?
PAULA: ÉS UNA CARTA.
M: AH! UNA CARTA! I A PER A QUÈ SERVEIX? QUÈ HE DE FER AMB ELLA?
PAULA: TIENES QUE LEERLA.
M: I QUÈ HI VEIS A LA CARTA? QUÈ HI HA?
LUCAS R.: LETRAS.
MIKY: FOTOS.
DANIELA: Y NÚMEROS.
M: IDÒ JO ARA LA LLEGIRÉ I VOLTROS QUÈ HEU DE FER MENTRES LA LLEGEIXO?
DARIO: ESCOLTAR.
NORA: I SILENCI.
M: (LLEGEIXO LA CARTA). QUÈ HI DIU?
PAULA: QUE TÉ UN ELEFANT.
MENCIA: TAMBÉ TÉ UN MOIX.
M: SÍ, TÉ UN MOIX, PERÒ A LA CARTA NO HO DIU.
MIKY: I UN BACALLÀ.
M: SÍ, A LA MÀ TÉ UN BACALLÀ, PERÒ A LA CARTA TAMPOC HO DIU. QUÈ MÉS DIU A LA CARTA?
MIKY: QUE NO LI AGRADA LA PASTA DE DENTS.
ALBA: QUE HEM DE FER UNA PASTA DE DENTS.
CARLA: ESPECIAL.
M: QUE HEM DE FER UNA PASTA DE DENTS ESPECIAL PER A QUI?
DANIELA: PARA EL ELEFANTE.
M: RECORDAU QUÈ NOM L'ELEFANT DE LA JAIA?
MARC: DUMBO
M: I QUÈ HI HEM DE POSAR A LA PASTA DE DENTS ESPECIAL QUE HEM DE FER?
BEATRIZ: HAY QUE PONER AGUA.
MIKY: I COLOR BLAU.
NORA: DETERGENTE Y AGUA OXIGENADA.
M: I UNA ALTRA COSA QUE ES DIU: LLE - VA...
PAULA: LLEVADURA.
M: MOLT BÉ, IDÒR ARA FAREM L'EXPERIMENT AMEM SI FEIM PASTA DE DENTS PER A L'ELEFANT DE LA JAIA.
AQUESTA QUARTA SETMANA LA JAIA COREMA PORTAVA UNA CIRCULAR A LA MÀ. UNA CIRCULAR ON LA JAIA ENS PROPOSA PARTICIPAR AL CONCURS DE PUNTS DE LLIBRE DE L'ESCOLA QUE ES CELEBRA PER SANT JORDI. COM A SORPRESA PORTAVA CARTROLINES, UN RETOLADOR PERMANENT I AQUAREL.LES.
TAMBÉ LI HEM CANTAT LA SEVA CANÇÓ I LI HEM COMPTAT EL NÚMERO DE CAMES QUE TÉ: 1, 2, 3 I 4. I LI HEM LLEVAT UNA. ARA NOMÉS LI EN QUEDEN 3.
HEM PARLAT DE QUÈ ERA UN CONCURS DE PUNTS DE LLIBRES?
ELS NINS I NINES ENS HAN DIT QUE PODRIA SER UN CONCURS: DE CARRERES, DE MAGS, DE CANTAR, DE GIMNÀSIA, ON HI HA UN GUANYADOR I LI DONEN UNA MEDALLA O UNA COPA I TAMBÉ LI FAN MAMBALLETES.
ELS HI HEM EXPLICAT QUE A L'ESCOLA ES FA UN CONCURS DE PUNTS DE LLIBRES ON ES RECONEIXEN ELS QUE MÉS AGRADEN PERQUÈ ESTAN MÉS BEN FETS, SÓN MÉS ORIGINALS, HAN REQUERIT MÉS ESFORÇ,...
ENS HEM POSAT MANS A L'OBRA A FER ELS NOSTRES PUNTS DE LLIBRE. HEM LLEGIT LA CIRCULAR I ENS HEM DONAT COMPTE QUE EL NOSTRE PUNT DE LLIBRE HA DE SER D'UN ESPAI NATURAL. AIXÍ QUE HEM VOLGUT ELABORAR ELS NOSTRES PUNTS DE LLIBRES AMB EL NOSTRE ESPAI NATURAL DE LA CLASSE, CALA MONDRAGÓ, I CONCRETAMENT LA PREGUNTA DEL NOSTRE PROJECTE QUÈ HI HA A LA MAR? ÉS A DIR, HEM VOLGUT DIBUIXAR EL QUÈ ARA SABEM QUÈ HI HA A LA MAR: ARENA, AIGUA, ALGUES, ESTRELLES, POPS, GRUMERS, TAURONS, TORTUGUES, PEIXOS, RATJADES, CRANCS, DOFINS,...
PERÒ NO SABEM QUÈ ÉS UN PUNT DE LLIBRE, QUÈ PODRIA SER UN PUNT DE LLIBRE?
LUCAS R.: UN LLIBRE DE LA JAIA.
NORA: UN ESCENARIO Y UN TEATRO.
MARC: UN CONTE.
MARIONA: ÉS PER PINTAR.
LA MESTRA ENS MOSTRA UN PUNT DE LLIBRE I ENS FA UN EXEMPLE DE COM USAR-LO.
ARA SABEM PER A QUÈ ÉS UN PUNT DE LLIBRE?
NORA: PARA GUARDAR LA PÁGINA.
MIKY: SI NO LO PONES NO LA ENCUENTRAS.
NURIA: ÉS PER ENRECORDAR-NOS.
ALBA: DEL CAMÍ.
PAULA: PARA LEER.
I QUINA FORMA TÉ EL PAPER DEL PUNT DE LLIBRE?
NINS I NINES: RECTANGLE.
DIBUIXAM EL QUÈ SABEM DE LA MAR AMB RETOLADOR PERMANENT I HO PINTAM AMB AQUAREL.LES. AQUESTS SÓN ELS NOSTRES PUNTS DE LLIBRE, HAN QUEDAT MONÍSSIMS I ENS HA ENCANTAT PINTAR AMB AQUAREL.LES.
AQUESTA CINQUENA SETMANA LA JAIA COREMA PORTAVA UNA INVITACIÓ A LA MÀ. UNA INVITACIÓ ON ES CONVIDA A ANAR AL PARC MEDITERRARI, DE DEVORA L'ESCOLA, A ANAR A JUGAR. QUINA BONA IDEA!
TAMBÉ LI HEM CANTAT LA SEVA CANÇÓ I LI HEM COMPTAT EL NÚMERO DE CAMES QUE TÉ: 1, 2 I 3. I LI HEM LLEVAT UNA. ARA NOMÉS LI EN QUEDEN 2. LA JAIA ENS HA DONAT UNA GRATA SORPRESA, ENS HA SALUDAT, ENS HA FET CARÍCIES I ENS HA DONAT LA MANETA. QUINA JAIA MÉS CARINYOSA QUE TENIM! ENCARA QUE ALGUNS ENS HA FET UNA MICA DE POR, PERÒ ALGUNS ALTRES HEM ESTAT BEN CONTENTS I ENTUSIASMATS I ALGUNS BEN SORPRESOS.
HA ARRIBAT EL DIA D'ANAR AL PARC PERÒ PRIMER PARLAM DE LA INVITACIÓ.
CONVERSA:
M: QUÈ ÉS?
NINS I NINES: UNA INVITACIÓ.
M: I QUI L'HA ESCRITA?
LUCAS R.: LA JAIA.
M: I QUÈ HI HA?
PAULA: LETRAS.
MIKY: Y NÚMEROS.
M: I QUÈ HI DIU?
MARIONA: EL PARQUE.
M: QUÈ HI DIU DEL PARC?
MARC: QUE TENEMOS QUE IR.
M: ENS CONVIDA A ANAR AL PARC?
NINS I NINES: SÍ.
M: I QUIN DIA DIU?
MIKY: DIJOUS.
M: I HI HA ALGUNA COSA MÉS?
MARIONA: LA FOTO DE LA JAIA.
JULIA: Y LOS CALCETINES DE LA JAIA.
IDÒ, HEM PARTIT CAP AL PARC, ENS HO HEM PASSAT MÉS QUE BÉ, HEM JUGAT AMB L'ARENA, HEM FET CASTELLS, HEM JUGAT AMB LES BRANQUES, ENS HEM TIRAT PEL TOBOGAN, HEM FET EQUILIBRIS PELS TRONCS, HEM PUJAT ESCALES, ENS HEM ENGRONSAT EN LA COLCADORA,... HEM PASSAT UNA ESTONA MOLT DIVERTIDA! I QUAN HEM ARRIBAT A L'ESCOLA ENS HEM LLEVAT LES SABATES, HEM ESPOLSAT L'ARENA I ENS HEM TORNAT A POSAR LES SABATES.
CONVERSA:
M: QUÈ ÉS?
NINS I NINES: UNA INVITACIÓ.
M: I QUI L'HA ESCRITA?
LUCAS R.: LA JAIA.
M: I QUÈ HI HA?
PAULA: LETRAS.
MIKY: Y NÚMEROS.
M: I QUÈ HI DIU?
MARIONA: EL PARQUE.
M: QUÈ HI DIU DEL PARC?
MARC: QUE TENEMOS QUE IR.
M: ENS CONVIDA A ANAR AL PARC?
NINS I NINES: SÍ.
M: I QUIN DIA DIU?
MIKY: DIJOUS.
M: I HI HA ALGUNA COSA MÉS?
MARIONA: LA FOTO DE LA JAIA.
JULIA: Y LOS CALCETINES DE LA JAIA.
IDÒ, HEM PARTIT CAP AL PARC, ENS HO HEM PASSAT MÉS QUE BÉ, HEM JUGAT AMB L'ARENA, HEM FET CASTELLS, HEM JUGAT AMB LES BRANQUES, ENS HEM TIRAT PEL TOBOGAN, HEM FET EQUILIBRIS PELS TRONCS, HEM PUJAT ESCALES, ENS HEM ENGRONSAT EN LA COLCADORA,... HEM PASSAT UNA ESTONA MOLT DIVERTIDA! I QUAN HEM ARRIBAT A L'ESCOLA ENS HEM LLEVAT LES SABATES, HEM ESPOLSAT L'ARENA I ENS HEM TORNAT A POSAR LES SABATES.
AQUESTA SISENA SETMANA LA JAIA COREMA PORTAVA UNA RECEPTA A LA MÀ. UNA RECEPTA DE CRESPELLS, PERQUÈ JA FALTA MOLT POQUET PER PASQUA!
AVUI, HEM FET LA RECEPTA DELS CRESPELLS QUE ENS HA DUIT LA JAIA I HA ESTAT BEN DIVERTIT. PRIMER HEM LLEGIT LA RECEPTA I HEM COMPROVAT QUÈ HI HAVIA TOTS ELS INGREDIENTS I QUINS EREN. DESPRÉS ENS HEM POSAT EL DAVANTAL I RENTAT LES MANS. HEM FET LA PASTA... I HA ARRIBAT EL MOMENT DE TREURE L'APRIMADOR I ELS MOTLLES PER FER ELS DESITJATS CRESPELLS. QUÈ BONS QUE HAURAN ESTAT!
BON PROFIT! NYAM NYAM BON PROFIT! MOLTES GRÀCIES I BEN DIT!
AQUESTA SETENA SETMANA LA JAIA COREMA PORTAVA UN POEMA A LA MÀ. UN POEMA DE PRIMAVERA I DE SANTJORDI. A MÉS, BEN AMAGATS ENS HA DUIT OUS DE PASQUA DE XOCOLATA. QUINA SORPRESA!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada