NOVES PROPOSTES DE MÚSICA

Noves propostes pels dies que queden fins a les vacances de Setmana Santa, tot i que, es poden escoltar o ballar a les vacances també.
  1. Poden cantar la cançó de la primavera i també la de les notes de l'escalahttps://sites.google.com/ceipnovacabana.net/musicabana/3r-trimestre/ed-infantil/can%C3%A7ons
  2.  Discriminació de l'alçada de sons ascendents i descendents i Musicograma la primavera de Vivaldi. https://sites.google.com/ceipnovacabana.net/musicabana/3r-trimestre/ed-infantil/audici%C3%B3

Actualització de les anteriors propostes musicals:


CANÇONS I RECURSOS PER A LA DISCRIMINACIÓ AUDITIVA DE LES QUALITATS DEL SO: 

  1. Cançó hivern Dàmaris Gelabert: https://www.youtube.com/watch?v=KcObXd16jP4

  1. Intensitat; Fort i fluix, Dàmaris Gelabert: https://www.youtube.com/watch?v=Mfh6dMySREE


  1. Alçada; Agut i greu, Dàmaris Gelabert: https://www.youtube.com/watch?v=aDicETzBbIo

  1. Timbre, reconéixer sons d’instruments: https://www.youtube.com/watch?v=cN44YHKIZZA


AUDICIONS ACOMPANYADES D’IMATGES. 

  1. Audició Vivaldi musicograma “La Tardor”: Els nins acompanyen l’audició amb palmades seguit la pulsació i el ritme, així com palmades a les cames en diferents moments així com recordin que l’hem treballat a classe.

  1. Audició Vivaldi musicograma “L’hivern” (idem anterior):

  1. Audició acompanyada per una història, en la qual hi ha absència total de diàleg, és la música qui expressa en tot moment els estats d’ànim els personatges, i l’acció que es va desenvolupant al llarg de la història.

  1. Interpretació de la música de l’audició anterior per una orquestra. Els nins així van coneixent els instruments, el seu timbre (o la seva sonoritat) així com relacionant visualment com són cadascún. El vídeo és llarg, pot ser sigui visionat només o una part, o el que ells puguin mirar. https://www.youtube.com/watch?v=S6irpjVhw60

Gràcies i tot anirà bé!








Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SANT JORDI - L'HORA DEL CONTE

ANIVERSARI MES MARÇ