PROPOSTA ACTIVITAT: LLETRA O

Benvolgudes famílies! Per tal que vos  pogueu organitzar millor a l’hora de dur a terme la tasca proposada a través del blog, a partir d’aquesta setmana vos presentarem les 3 propostes (que vos penjàvem els dilluns, els dimecres i els divendres) totes a la vegada el dilluns. D’aquesta manera rebreu una 1a proposta de lecto-escriptura, una 2a de lògico-matemàtica i una 3a alternada de llengua anglesa amb expressió plàstica  o corporal. Si coincideix amb alguna festa d’algun d’aquests dies veureu (com és el cas d’aquesta setmana) que només hi ha 2 propostes.

Aquesta setmana vos feim arribar dues propostes de feina: una de lecto-escriptura (lletra o) i una de llengua anglesa. I una tercera proposta d'expressió oral i educació emocional:Què sentim quan sortim de casa? 

SEGUINT AMB EL TREBALL DE LES LLETRES, COM JA BEN SABEU TENIM ALGUNS REFERENTS DE LES LLETRES DE L'ABECEDARI A PARTIR DELS NOSTRES NOMS. TAMBÉ HEM AMPLIAT ELS REFERENTS AMB ALGUNS NOMS DE MAMÀS I PAPÀS. I ENCARA AIXÍ, COM SABEU ENS FALTLEN ALGUNS REFERENTS QUE COMPLETAREM AMB ALTRES PARAULES. LES LLETRES QUE ENS FALTEN ELS SEUS REFERENTS SÓN: O, U, H, K, Q, W, Z, LL, NY.

ARA JA ENTS TOCA COMENÇAR A TREBALLAR AQUESTES LLETRES QUE NO TENIM CAP REFERENT, PER AQUEST MOTIU LA TASCA INTRODUEIX ALGUNES PETITES NOVETATS. 

AQUESTA SETMANA CONTINUAM EN EL PROCÉS I ENS CENTRAREM AMB LA LLETRA O.

AIXÍ QUE AQUESTA SETMANA, LA PRIMERA PROPOSTA D'ACTIVITAT ÉS ESCRIURE LA LLETRA O, CERCAR PARAULES QUE TENGUIN LA LLETRA O COM A REFERENT  I ESCRIURE EL NOM D'AQUESTES PARAULES.

PAUTES PER FER LA FEINETA:
CONSTA DE TRES PARTS: L'ORAL, LA PREPARACIÓ I L'ESCRITA.

PART ORAL:
1. DIR EL NOM DE LA LLETRA O.
2. DIR EL SEU SO.
3. DIR COM S'ESCRIU.
4. DIR PARAULES QUE TENEN LA LLETRA O COM A REFERENT, PER EXEMPLE ONA.(NOVETAT)

PREPARACIÓ FEINETA (AIXÒ HO FARÀ L'ADULT):
1. A UN FULL TAMANY DINA 4 IMPRIMIR O DIBUIXAR LA LLETRA O COM AQUESTA (AIXÒ HO FARÀ L'ADULT).
PART ESCRITA:
1. L'ALUMNE L'HA DE RESEGUIR LA LLETRA PER DINS AMB RETOLADOR DE COLORS TANTES VEGADES COM ELL VULGUI. 

2. POSTERIORMENT, L'INFANT HA D'ESCRIURE AMB RETOLADORS LA LLETRA O TANTES VEGADES COM VULGUI, DE DIFERENTS TAMPANYS I COLORS. 

AQUÍ, VOSALTRES, EL PODEU AJUDAR A FER LA GRAFIA, JA SIGUI ESCRIVINT LA  O ABANS PERQUÈ L'INFANT VEGI COM ES FA, JA SIGUI DIRIGINT-LO ORALMENT MENTRE L'INFANT ESCRIU LA O, O JA SIGUI AJUDANT-LO AGAFANT-LI LA MANETA A LA VEGADA QUE ESCRIU LA O.

3. SEGUIDAMENT L'INFANT HA D'ESCRIURE AMB LLAPIS EL NOM DELS REFERENTS QUE HEU TROBAT. (NOVETAT)

AQUÍ, VOSALTRES, EL PODEU AJUDAR ESCRIVINT JUNTS ABANS A UN ALTRE FULL O PISSARRA ELS NOMS DELS REFERENTS, AIXÍ DESPRÉS L'INFANT NOMÉS LES HAURÀ DE COPIAR. (AQUÍ ÉS MOLT IMPORTANT LA FEINA PRÈVIA D'ESCRIURE JUNTS).

4. FINALMENT L'INFANT HA DE D'ESCRIURE AMB LLAPIS: EL NOM A DAVANT I LA DATA A DARRERA.  


ELS INFANTS JA HAN FET AQUEST TIPUS DE FEINETA ALTRES VEGADES, TANT L'ANY PASSAT COM ENGUANY, PER AIXÒ, LA CONEIXEN I DOMINEN MOLT.

VOS DEIX MODELS DE LA MATEIXA FEINETA AMB ALTRES LLETRES:



L'ACTIVITAT PROPOSADA ÉS TOTALMENT ADAPTABLE A LES  DIFERENTS CONDICIONS I POSSIBILITATS DE CADA INFANT I FAMÍLIA I ÉS VOLUNTÀRIA.

PER A QUALSEVOL DUBTE, EM PODEU CONSULTAR AL MEU CORREU: lila_0285@hotmail.com

ESPER LES VOSTRES FEINETES!
GRÀCIES PER LA VOSTRA IMPLICACIÓ I PER LA GRAN FEINADA QUE FEIS, EN AQUESTS TEMPS QUE NO SÓN GAIRE FÀCILS.

FINS AVIAT! TOT ANIRÀ BÉ! MOLT D'ÀNIM FAMÍLIES!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SANT JORDI - L'HORA DEL CONTE

ANIVERSARI MES MARÇ