AQUEST ÉS EL BLOG DE LA CLASSE DE 4 ANYS B. ENGUANY SOM LA CLASSE DEL GRUP MUSICAL INFANTIL: PICA PICA. ESPERAM QUE EL BLOG VOS AGRADI I QUE EL VEGEU I GAUDIU AMB ELS VOSTRES FILLS I FILLES.
LA NOTÍCIA D'AQUESTA SETMANA: A QUÈ HEM JUGAT?
Obtén l'enllaç
Facebook
X
Pinterest
Correu electrònic
Altres aplicacions
-
AQUESTA SETMANA HEM FET LA NOTÍCIA DE: QUÈ HEM JUGAT?
PRIMER, HEM TRIAT UN JOC DE LA CLASSE I HI HEM JUGAT UNA ESTONETA I DESPRÉS, N'HEM FET LA NOTÍCIA: HO HEM DIBUIXAT I HO HEM ESCRIT.
L'EXERCICI DE LA GRAFOMOTRICITAT, QUE ESTÀ RELACIONAT AMB LA PSICOMOTRICITAT FINA O AMB EL DESENVOLUPAMENT MOTOR FI, COMENÇA MOLT ABANS DE QUE EL NIN O LA NINA APRENGUI A ESCRIURE. ÉS MOLT IMPORTANT PERQUÈ EL FOMENT D'AQUESTA ACTIVITAT AJUDARÀ A L'INFANT A ADQUIRIR DESTRESES MOTORES QUE LI SERVIRAN DE BASE PER AL DESENVOLUPAMENT FUTUR DE L'ESCRIPTURA. AQUESTES HABILITATS MOTORES S'ADQUIREIXEN PRACTICANT EL TRAÇ LLIURE QUE ELS AJUDA A DOMINAR LA LINEALITAT, L'ORIENTACIÓ, L'ORGANITZACIÓ DE L'ESPAI,... COM LA MANIPULACIÓ D'OBJECTES COM ESPONGES, GUIXOS, PINZELLS, CERES, RETOLADORS, LLAPIS... ELS EXERCICIS DE MOVIMENTS TAMBÉ SÓN IMPORTANTS POTENCIAMT AIXÍ EL CORRECTE DESPLAÇAMENT EN L'ESPAI GRÀFIC: D'ESQUERRA A DRETA, DE DALT A ABAIX,... ACTIVITATS PER AL DESENVOLUPAMENT DE LA DESTRESA DE LES MANS FER MAMBALLETES DUR OBJECTES EN EQUILIBRI A LES MANS FER TRAÇOS A L'ARENA I A L'A...
Enguany ha estat un curs especial. Quan començàrem semblava que ens haviem oblidat del funcionament i del dia a dia de l'aula, així que visquerem una petita adaptació, també organitzàrem l'aula: elaborant els cartells, col.locant les joguines i els materials,... inclús al principi asseiem on i amb qui voliem. Ben aviat recordàrem l'antic funcionament i interioritzàrem el nou. Hem conegut noves mestres i nous companys (infants de 3 anys) i la nostra nova aula de 4 anys. Per una altra banda, hem treballat i assolit les rutines (d'ordre, d'higiene, d'alimentació, de feina i de salut i benestar) que han potenciat la nostra autonomia i que són la base del funcionament del dia a dia; hem après normes de relació, de conversa i de respecte (escoltar, mirar, fer silenci, aixecar el dit i esperar el torn de paraula); hem estat encantats de fer els jocs interactius juntament amb les nostres famílies on hem gaudit de jugar a diferents propostes (jocs de pati, jocs de...
AVUI HA ESTAT EL DARRER DIA DE CLASSE, UN DARRER DIA ESTRANY, UNA MICA AGRE PERÒ A LA VEGADA MOLT DOLÇ. NO HEM POGUT RENTAR LES JUGUETES NI ARRACONAR-LES, NO HEM POGUT FER LA FESTA DE L'AIGUA AMB LES TAN DESITJADES PISCINES, NO HEM POGUT MENJAR L'ESPERAT GELAT, NO HEM POGUT ABRAÇAR-NOS,... PERÒ SÍ, HEM POGUT CELEBRAR AQUEST FINAL DE CURS AMB EL VÍDEO DE LES ULLERES, ON CADA UN DE NOSALTRES HA CELEBRAT L'ARRIBADA DE L'ESTIU, HEM POGUT VEURE COM TOTES LES MESTRES S'ACOMIADAVEN DE NOSALTRES I ENS DESITJAVEN BON ESTIU, HEM POGUT ACOMIADAR-NOS UNS DELS ALTRES I CONTAR-NOS QUINES COSES FAREM AQUEST ESTIU. I FINALMENT HEM CANTAT I BALLAT LA NOSTRA CANÇÓ DEL PICA PICA: EL BAILE DE LA FRUTA! QUIN ACOMIADAMENT MÉS DIFERENT PERÒ MÉS DIVERTIT, PLE D'EMOCIONS I DE DESITJOS! BON ESTIU NINS I NINES DE 4 ANYS B DE LA CLASSE PICA PICA! QUE HO PASSEU MOLT PERÒ QUE MOLT BÉ! QUE DISFRUTEU DE LA NATURA, DE L'ENTORN I DEL BON TEMPS. I TAMBÉ DELS VOSTRES F...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada