PROPOSTA ACTIVITAT LLETRA G
SEGUINT AMB EL TREBALL DE LES LLETRES, COM JA BEN SABEU TENIM ALGUNS REFERENTS DE LES LLETRES DE L'ABECEDARI A PARTIR DELS NOSTRES NOMS. ARA TAMBÉ HEM AMPLIAT ELS REFERENTS AMB ALGUNS NOMS DE MAMÀS I PAPÀS. I ENCARA AIXÍ, ENS FALTARAN ALGUNS REFERENTS QUE COMPLETAREM AMB ALTRES PARAULES.
AIXÍ QUE AQUESTA SETMANA, LA PRIMERA PROPOSTA D'ACTIVITAT ÉS ESCRIURE LA LLETRA G I ESCRIURE EL NOM DELS SEUS REFERENTS: GABRIEL (PAPÀ D'EN MIKY) I GONZALO (PAPÀ DE N'ABIGAIL).
PAUTES PER FER LA FEINETA:
CONSTA DE TRES PARTS: L'ORAL, LA PREPARACIÓ I L'ESCRITA.
PART ORAL:
1. DIR EL NOM DE LA LLETRA G.
2. DIR EL SEU SO.
3. DIR COM S'ESCRIU.
4. DIR ELS SEUS REFERENTS CONEGUTS: GABRIEL I GONZALO.
PREPARACIÓ FEINETA (AIXÒ HO FARÀ L'ADULT):
1. A UN FULL TAMANY DINA 4 IMPRIMIR O DIBUIXAR LA LLETRA G COM AQUESTA (AIXÒ HO FARÀ L'ADULT).
PART ESCRITA:
1. L'ALUMNE L'HA DE RESEGUIR LA LLETRA PER DINS AMB RETOLADOR DE COLORS TANTES VEGADES COM ELL VULGUI.
2. POSTERIORMENT, L'INFANT HA D'ESCRIURE AMB RETOLADORS LA LLETRA G TANTES VEGADES COM VULGUI, DE DIFERENTS TAMPANYS I COLORS.
AQUÍ, VOSALTRES, EL PODEU AJUDAR A FER LA GRAFIA, JA SIGUI ESCRIVINT LA G ABANS PERQUÈ L'INFANT VEGI COM ES FA, JA SIGUI DIRIGINT-LO ORALMENT MENTRE L'INFANT ESCRIU LA G, O JA SIGUI AJUDANT-LO AGAFANT-LI LA MANETA A LA VEGADA QUE ESCRIU LA G.
3. SEGUIDAMENT L'INFANT HA D'ESCRIURE AMB LLAPIS ELS NOMS DELS REFERENTS: GABRIEL I GONZALO.
AQUÍ, VOSALTRES, EL PODEU AJUDAR ESCRIVINT JUNTS ABANS A UN ALTRE FULL O PISSARRA ELS NOMS DE GABRIEL I GONZALO, AIXÍ DESPRÉS L'INFANT NOMÉS LES HAURÀ DE COPIAR. (AQUÍ ÉS MOLT IMPORTANT LA FEINA PRÈVIA D'ESCRIURE JUNTS).
4. FINALMENT L'INFANT HA DE D'ESCRIURE AMB LLAPIS: EL NOM A DAVANT I LA DATA A DARRERA.
AQUESTA SETMANA RETORNAM EN EL PROCÉS I ENS CENTRAREM AMB LA LLETRA G.
AIXÍ QUE AQUESTA SETMANA, LA PRIMERA PROPOSTA D'ACTIVITAT ÉS ESCRIURE LA LLETRA G I ESCRIURE EL NOM DELS SEUS REFERENTS: GABRIEL (PAPÀ D'EN MIKY) I GONZALO (PAPÀ DE N'ABIGAIL).
PAUTES PER FER LA FEINETA:
CONSTA DE TRES PARTS: L'ORAL, LA PREPARACIÓ I L'ESCRITA.
PART ORAL:
1. DIR EL NOM DE LA LLETRA G.
2. DIR EL SEU SO.
3. DIR COM S'ESCRIU.
4. DIR ELS SEUS REFERENTS CONEGUTS: GABRIEL I GONZALO.
PREPARACIÓ FEINETA (AIXÒ HO FARÀ L'ADULT):
1. A UN FULL TAMANY DINA 4 IMPRIMIR O DIBUIXAR LA LLETRA G COM AQUESTA (AIXÒ HO FARÀ L'ADULT).
PART ESCRITA:
1. L'ALUMNE L'HA DE RESEGUIR LA LLETRA PER DINS AMB RETOLADOR DE COLORS TANTES VEGADES COM ELL VULGUI.
2. POSTERIORMENT, L'INFANT HA D'ESCRIURE AMB RETOLADORS LA LLETRA G TANTES VEGADES COM VULGUI, DE DIFERENTS TAMPANYS I COLORS.
AQUÍ, VOSALTRES, EL PODEU AJUDAR A FER LA GRAFIA, JA SIGUI ESCRIVINT LA G ABANS PERQUÈ L'INFANT VEGI COM ES FA, JA SIGUI DIRIGINT-LO ORALMENT MENTRE L'INFANT ESCRIU LA G, O JA SIGUI AJUDANT-LO AGAFANT-LI LA MANETA A LA VEGADA QUE ESCRIU LA G.
3. SEGUIDAMENT L'INFANT HA D'ESCRIURE AMB LLAPIS ELS NOMS DELS REFERENTS: GABRIEL I GONZALO.
AQUÍ, VOSALTRES, EL PODEU AJUDAR ESCRIVINT JUNTS ABANS A UN ALTRE FULL O PISSARRA ELS NOMS DE GABRIEL I GONZALO, AIXÍ DESPRÉS L'INFANT NOMÉS LES HAURÀ DE COPIAR. (AQUÍ ÉS MOLT IMPORTANT LA FEINA PRÈVIA D'ESCRIURE JUNTS).
4. FINALMENT L'INFANT HA DE D'ESCRIURE AMB LLAPIS: EL NOM A DAVANT I LA DATA A DARRERA.
ELS INFANTS JA HAN FET AQUEST TIPUS DE FEINETA ALTRES VEGADES, TANT L'ANY PASSAT COM ENGUANY, PER AIXÒ, LA CONEIXEN I DOMINEN MOLT.
VOS DEIX MODELS DE LA MATEIXA FEINETA AMB ALTRES LLETRES:
COM PODEU VEURE, L'ACTIVITAT PROPOSADA ÉS TOTALMENT ADAPTABLE A LES DIFERENTS CONDICIONS I POSSIBILITATS DE CADA INFANT I FAMÍLIA I ÉS VOLUNTÀRIA.
PER A QUALSEVOL DUBTE, EM PODEU CONSULTAR AL MEU CORREU: lila_0285@hotmail.com
ESPER LES VOSTRES FEINETES!
GRÀCIES PER LA VOSTRA IMPLICACIÓ I PER LA GRAN FEINADA QUE FEIS, EN AQUESTS TEMPS QUE NO SÓN GAIRE FÀCILS.
FINS AVIAT! TOT ANIRÀ BÉ! MOLT D'ÀNIM FAMÍLIES!
ok! gràcies pel teu esforç diari
ResponEliminaGràcies a vosaltres per la vostra col.laboració i implicació en aquesta situació tant estranya i antinatural.
ResponElimina