PROPOSTA ACTIVITAT LLETRA Y
Benvolgudes famílies! Per tal que vos pogueu organitzar millor a l’hora de dur a terme la tasca proposada a través del blog, a partir d’aquesta setmana vos presentarem les 3 propostes (que vos penjàvem els dilluns, els dimecres i els divendres) totes a la vegada el dilluns. D’aquesta manera rebreu una 1a proposta de lecto-escriptura, una 2a de lògico-matemàtica i una 3a alternada de llengua anglesa amb expressió plàstica o corporal. Si coincideix amb alguna festa d’algun d’aquests dies veureu (com és el cas d’aquesta setmana) que només hi ha 2 propostes.
SEGUINT AMB EL TREBALL DE LES LLETRES, COM JA BEN SABEU TENIM ALGUNS REFERENTS DE LES LLETRES DE L'ABECEDARI A PARTIR DELS NOSTRES NOMS. ARA TAMBÉ HEM AMPLIAT ELS REFERENTS AMB ALGUNS NOMS DE MAMÀS I PAPÀS. I ENCARA AIXÍ, ENS FALTARAN ALGUNS REFERENTS QUE COMPLETAREM AMB ALTRES PARAULES.
AQUESTA SETMANA CONTINUAM EN EL PROCÉS I ENS CENTRAREM AMB LA LLETRA Y.
PAUTES PER FER LA FEINETA:
CONSTA DE TRES PARTS: L'ORAL, LA PREPARACIÓ I L'ESCRITA.
PART ORAL:
1. DIR EL NOM DE LA LLETRA Y.
2. DIR EL SEU SO.
3. DIR COM S'ESCRIU.
4. DIR EL SEU REFERENTS CONEGUTS: YADANAY.
PREPARACIÓ FEINETA (AIXÒ HO FARÀ L'ADULT):
1. A UN FULL TAMANY DINA 4 IMPRIMIR O DIBUIXAR LA LLETRA Y COM AQUESTA (AIXÒ HO FARÀ L'ADULT).
PART ESCRITA:
1. L'ALUMNE L'HA DE RESEGUIR LA LLETRA PER DINS AMB RETOLADOR DE COLORS TANTES VEGADES COM ELL VULGUI. 2. POSTERIORMENT, L'INFANT HA D'ESCRIURE AMB RETOLADORS LA LLETRA Y TANTES VEGADES COM VULGUI, DE DIFERENTS TAMPANYS I COLORS.
AQUÍ, VOSALTRES, EL PODEU AJUDAR A FER LA GRAFIA, JA SIGUI ESCRIVINT LA Y ABANS PERQUÈ L'INFANT VEGI COM ES FA, JA SIGUI DIRIGINT-LO ORALMENT MENTRE L'INFANT ESCRIU LA Y, O JA SIGUI AJUDANT-LO AGAFANT-LI LA MANETA A LA VEGADA QUE ESCRIU LA Y.
3. SEGUIDAMENT L'INFANT HA D'ESCRIURE AMB LLAPIS EL NOM DEL REFERENT: YADANAY.
AQUÍ, VOSALTRES, EL PODEU AJUDAR ESCRIVINT JUNTS ABANS A UN ALTRE FULL O PISSARRA EL NOM DE YADANAY, AIXÍ DESPRÉS L'INFANT NOMÉS L'HAURÀ DE COPIAR. (AQUÍ ÉS MOLT IMPORTANT LA FEINA PRÈVIA D'ESCRIURE JUNTS).
4. NOVETAT: TAMBÉ POT ESCRIURE ALTRES PARAULES QUE COMENCIN PER LA LLETRA Y O QUE LA CONTENGUIN, MITJANÇANT EL MATEIX PROCÉS DESCRIT ANTERIORMENT PER ESCRIURE EL NOM DEL REFERENT.
5. FINALMENT L'INFANT HA DE D'ESCRIURE AMB LLAPIS: EL NOM A DAVANT I LA DATA A DARRERA.
ELS INFANTS JA HAN FET AQUEST TIPUS DE FEINETA ALTRES VEGADES, TANT L'ANY PASSAT COM ENGUANY, PER AIXÒ, LA CONEIXEN I DOMINEN MOLT.
VOS DEIX MODELS DE LA MATEIXA FEINETA AMB ALTRES LLETRES:
L'ACTIVITAT PROPOSADA ÉS TOTALMENT ADAPTABLE A LES DIFERENTS CONDICIONS I POSSIBILITATS DE CADA INFANT I FAMÍLIA I ÉS VOLUNTÀRIA.
PER A QUALSEVOL DUBTE, EM PODEU CONSULTAR AL MEU CORREU: lila_0285@hotmail.com
ESPER LES VOSTRES FEINETES!
GRÀCIES PER LA VOSTRA IMPLICACIÓ I PER LA GRAN FEINADA QUE FEIS, EN AQUESTS TEMPS QUE NO SÓN GAIRE FÀCILS.
FINS AVIAT! TOT ANIRÀ BÉ! MOLT D'ÀNIM FAMÍLIES!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada